İADE & ÜRÜN DEĞİŞİMİ


  1. Ürün değişimi yapamıyoruz. Eğer ürünleri değiştirmek isterseniz satın aldığınız ürünleri kolaylıkla iade ettikten sonra breeze.com.tr üzerinden yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
  2. Breeze.com.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış, hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş ürünlerinizi, 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
  3. Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade ve değişim yapılmamaktadır.
  4. İade işlemlerinizi faturanız ile birlikte size en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz. Mağaza görevlisi arkadaş sizlerden iade ürünlerinizi alıp bizlere kargolayacaktır. İade ücretinizi e-ticaret bölümü sizlerin kartınıza ya da banka hesabınıza sağlayacaktır. İade ücret mağazalardan verilmemektedir.
  5. Mağaza listemiz için www.breeze.com.tr adresinde " Mağazalarımız " bağlantısına tıklayabilirsiniz.

 

DEĞİŞİM İPTAL & İADE

İade Koşulları

  1. Kullanılmış, giyilmiş ya da yıkanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.
  2. Ücretsiz iade için breeze.com.tr hesabım sayfasından iade talebi oluşturarak iade onay kodu almanız gerekmektedir.
  3. Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile beraber, Sürat Kargo aracılığıyla 1351472148 müşteri kodumuz ile bize ücretsiz gönderebilirsiniz. (Hesabınıza giriş yaparak iade talebi oluşturmayı unutmayın.)

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü BREEZE adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

 

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek ?

-Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

-Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

 

 

  • DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ SÜRAT KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.
  • İADELERDE KARGO ÜCRETİ DÜŞÜLEREK ÖDEDİĞİNİZ ÜRÜNÜN BEDELİ İADE EDİLMEKTEDİR.

     



 
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Metni

Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için tıklayın